Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Uw bestelling boven € 40,- zal zonder verzendkosten worden geleverd. Voor orders onder de € 40,- berekenen wij € 4,95 voor de verzending.
Op welke dagen worden mijn bestellingen verzonden?
De bestellingen worden van maandag t/m vrijdag direct in behandeling genomen en tevens worden de bestellingen op deze dagen verzonden.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer u op werkdagen voor 15:00 uw bestelling plaatst en uw betaling is ontvangen, proberen wij deze dezelfde werkdag te versturen (mits de producten op voorraad zijn).
Bestellingen die op werkdagen na 15:00 geplaatst worden zullen de volgende werkdag in behandeling genomen worden. Producten die niet voorradig zijn zullen binnen 1-3 werkdagen verstuurd worden mits deze op voorraad zijn bij de leverancier. U mag van Skin Affair verwachten dat u uw bestelling binnen het aangegeven tijdsbestek ontvangt tenzij anders per e-mail aan u is doorgegeven.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Via de klantenservice kunt u aangeven waarom u uw bestelling terug wilt sturen. Na beoordeling kunt u conform de Algemene Verkoopvoorwaarden retourneren. Klik hier voor het retourformulier.
Waar kan ik terecht met een klacht?
Wij hopen natuurlijk dat u tevreden zult zijn met onze service maar het kan altijd voorkomen dat er toch iets mis is met uw bestelling. Twijfel niet en neem contact op met onze klantenservice per telefoon of per e-mail.
Europese online geschillenbeslechting
Via de site van Onlinegeschillenbeslechting kunnen consumenten proberen tot een oplossing te komen met een Europese webwinkel, zonder een rechtszaak aan te spannen. De site is in het leven groepen door de Europese Commissie. Via de website kunt u in uw eigen taal een klacht indienen. De website is er in 23 talen.
Consumenten kunnen binnen 12 maanden na het melden van de klacht aan de webwinkel via Onlinegeschillenbeslechting een klacht indienen om zo via alternatieve geschilbeslechting (zonder rechter) een oplossing te zoeken. Via de site kan een geschillencommissie worden gevonden die over de klacht kan oordelen. De procedure duurt ongeveer 90 dagen.
Er is ook een Nederlands contactpunt waar u hulp kunt vragen tijdens deze procedure.
Wilt u graag persoonlijk contact?
Wilt u graag een medewerker spreken? Dat kan: wij staan u graag te woord op werkdagen van 09:00-14:00 uur op telefoonnummer 030-2204008. Wij beantwoorden graag uw vragen en proberen u verder te helpen.
Wat is de status van mijn bestelling?
U krijgt van PostNL bericht wanneer uw bestelling wordt geleverd.
Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?
De bestelling die u doet kunt u alleen via de online betalingen afrekenen.